Vozila
Cjenik
Pregledajte cjenik vozila: cjenik 31.05.2023.
Cijene u cjeniku odnose se samo na gotovinska plaćanja.
Brzo pretraživanje
-
Vespa GTS Super Sport 300 HPE
Stilski usavršeni i agresivni GTS Super Sport za 2013. godinu predstavljen je s dvije nove boje, upadljivom plava mat '' Blu Vivace'' s crvenim detaljima i uglađenom sivom bojom ''Siva Titanio''. Dostupna s najsnažnijim pogonskim agregatom 300 s elektronskim ubrizgavanjen, Super Sport specijalna serija preuzima stil, upravljivost i performanse modela GTS Super te tom omiljenom modelu donosi dodatnu dozu prepoznatljivosti i karaktera.
Skuter od 250 do 300 cm³ -
Piaggio MP3 400 S
Novi MP3 400 HPE opravdava svoje ime. Najnaprednije vozilo na tri kotača koje je Piaggio ikad proizveo ima agregat HPE Euro 5 od 400 cm³, tempomat, mogućnost kretanja unatrag, funkciju stražnje kamere i informacijski sustav mrtvog kuta Blind Spot. Vrhunsko rješenje za mobilnost za gradska i vangradska putovanja koje nudi idealnu kombinaciju udobnosti i performansi zbog čega se lakoćom možete kretati gradom i izvan njega u potpunoj sigurnosti.
Estetika Piaggio MP3-a mijenja svoj izgled koji je inspiriran najnovijim trendovima iz automobilskog svijeta. Cjelokupno LED osvjetljenje prikazuje odlučne i elegantne linije, dok prošireni prednji dio pruža veću zaštitu. Redizajnirano sjedalo ne samo da je udobnije i za vozača i za suvozača, već omogućuje i opušteniji položaj vožnje za veću kontrolu čak i u najmahnitijim situacijama.Skuter od 350 do 500 cm³ -
Aprila SR GT 200 Sport
Aprilia SR GT napravljena je kako bi iznova otkrili užitak vožnje, bilo u gradu ili po neotkrivenim stazama. S elementima inspiriranima enduro svijetom i nizom inovacija za sigurnije, dinamičnije i uzbudljivije iskustvo vožnje, ovo je skuter koji svakodnevno oživljava omiljeni Aprilia duh, na kratkim vožnjama jednako kao i na dužim putovanjima. Aprilia SR-GT bez problema svladava sve prepreke u gradskom prometu. Ovjes s dugim hodom ublažava neravnine na cesti te udobno svladava velike udaljenosti, a valovite disk kočnice rade učinkovito u svakoj situaciji. Ukratko, ovo je skuter koji čak i najkraća putovanja pretvara u zabavom ispunjenu pustolovinu.
Skuter od 150 do 200 cm³ -
Aprila SR GT 125 Sport
Aprilia SR GT napravljena je kako bi iznova otkrili užitak vožnje, bilo u gradu ili po neotkrivenim stazama. S elementima inspiriranima enduro svijetom i nizom inovacija za sigurnije, dinamičnije i uzbudljivije iskustvo vožnje, ovo je skuter koji svakodnevno oživljava omiljeni Aprilia duh, na kratkim vožnjama jednako kao i na dužim putovanjima. Aprilia SR-GT bez problema svladava sve prepreke u gradskom prometu. Ovjes s dugim hodom ublažava neravnine na cesti te udobno svladava velike udaljenosti, a valovite disk kočnice rade učinkovito u svakoj situaciji. Ukratko, ovo je skuter koji čak i najkraća putovanja pretvara u zabavom ispunjenu pustolovinu.
Skuter od 125 do 150 cm³ -
Aprilia Tuareg 660
U segmentu u kojem su neminovni kompromisi u vožnji po različitim podlogama, Tuareg 660 ucrtava novi smjer, nudi najbolje performanse u svim uvjetima i pravu putnu opremu.
To je čarolija Aprilia 660 platforme - lagana, inteligentna, potpuna i nevjerojatno učinkovita. Redizajnirana kako bi pružila maksimalnu kontrolu na asfaltu i na zemlji, bilo da sjedite ili stojite, zahvaljujući karakterističnim tehničkim rješenjima koji udovoljavaju tvojoj želju za istraživanjem. Od riječi naših dizajnera i inženjera do uzbuđenja gledanja novog Tuarega 660 u akciji. Samo pritisni PLAY i pripremi se da te oduševi novi Tuareg 660.Motor više od 600 cm³ -
Aprila SR GT 200
Sportski duh SR GT-a vidljiv je na prvi pogled; oštre, originalne linije, sportska završna obrada, visoko kvalitetni materijali i talijanski stil. Široki cjevasti upravljač zrači čistim motociklističkim stilom, dok ga okvir od dvostruke kolijevke i ovjes stavljaju 175 mm od tla što ga čini brzim, agilnim i nezaustavljivim kad je u pitanju svladavanje prepreka. Aprilia SR-GT bez problema svladava sve prepreke u gradskom prometu. Ovjes s dugim hodom ublažava neravnine na cesti te udobno svladava velike udaljenosti, a valovite disk kočnice rade učinkovito u svakoj situaciji. Ukratko, ovo je skuter koji čak i najkraća putovanja pretvara u zabavom ispunjenu pustolovinu.
Skuter od 150 do 200 cm³ -
Aprila SR GT 125
Aprilia SR GT napravljena je kako bi iznova otkrili užitak vožnje, bilo u gradu ili po neotkrivenim stazama. S elementima inspiriranima enduro svijetom i nizom inovacija za sigurnije, dinamičnije i uzbudljivije iskustvo vožnje, ovo je skuter koji svakodnevno oživljava omiljeni Aprilia duh, na kratkim vožnjama jednako kao i na dužim putovanjima. Aprilia SR-GT bez problema svladava sve prepreke u gradskom prometu. Ovjes s dugim hodom ublažava neravnine na cesti te udobno svladava velike udaljenosti, a valovite disk kočnice rade učinkovito u svakoj situaciji. Ukratko, ovo je skuter koji čak i najkraća putovanja pretvara u zabavom ispunjenu pustolovinu.
Skuter od 125 do 150 cm³ -
Piaggio 1 ACTIVE
Poput punjenja mobitela. Uključiš ga u normalnu utičnicu struje. Kako puniš električni skuter? Sve što ti treba je obična utičnica za napuniti Piaggio 1, bilo kad, bilo gdje. Superlativi se prečesto zloupotrebljavaju, ali ne u ovom slučaju. Vožnja na Piaggio 1 je smiješno jednostavna. Ista upravljivost i sigurnost koju ima pravi Piaggio skuter. Čak ia ko nikad prije niste vozili skuter. Domet baterije do 85 km!
Skuter od 50 do 125 cm³ -
Piaggio 1+
Poput punjenja mobitela. Uključiš ga u normalnu utičnicu struje. Kako puniš električni skuter? Sve što ti treba je obična utičnica za napuniti Piaggio 1, bilo kad, bilo gdje. Superlativi se prečesto zloupotrebljavaju, ali ne u ovom slučaju. Vožnja na Piaggio 1 je smiješno jednostavna. Ista upravljivost i sigurnost koju ima pravi Piaggio skuter. Čak ia ko nikad prije niste vozili skuter. Domet baterije do 100 km!
Skuter do 50 cm³ -
Piaggio 1
Poput punjenja mobitela. Uključiš ga u normalnu utičnicu struje. Kako puniš električni skuter? Sve što ti treba je obična utičnica za napuniti Piaggio 1, bilo kad, bilo gdje. Superlativi se prečesto zloupotrebljavaju, ali ne u ovom slučaju. Vožnja na Piaggio 1 je smiješno jednostavna. Ista upravljivost i sigurnost koju ima pravi Piaggio skuter. Čak ia ko nikad prije niste vozili skuter.
Skuter do 50 cm³