Vozila
-
Piaggio Beverly 300 S
Dvadeset godina nakon prve generacije 2001. godine, novi Piaggio Beverly obnovljen je bez gubljenja sportskog sjaja i elegantnog dizajna koji su ispisali povijest urbane mobilnosti. Danas Beverly postaje crossover koji kombinira svestranost i prianjanje visokih polukotača s performansama i udobnošću luksuznog GT-a. Nova formula, dostupna u 300 kubika i 400 kubika, koja svakom vozaču i putniku nudi najvišu razinu snage i udobnosti.
Ključna riječ svestranost: Beverly, najpoželjnije i najcjenjenije vozilo na visokim kotačima, simbol elegancije i dinamičnosti, nastavlja se razvijati i iznenađivati. 20 godina nakon rekordnog debija, Beverly nadmašuje tradicionalne kategorije i postaje uistinu svestrani crossover. U verzijama od 300 kubika i 400 kubika, elegantni Beverly i sportskiji Beverly S održavaju dinamične kvalitete i prijanjanje vozila na visokim kotačima uz bujnost, sigurnost i udobnost brzih briljantnih GT-a. Rođen za gradsko putovanje u posao u svim situacijama, sa svojom agilnom i upravljivom vožnjom, Beverly je idealan pratilac čak i na izvangradskim rutama s putnikom, zahvaljujući mogućnosti pružanja ugodnog, ugodnog i hi-tech iskustva.Skuter od 250 do 300 cm³ -
Piaggio Beverly 300
Skuter koji je pisao povijest gradske mobilnosti u potpunosti je obnovljen a nije izgubio na eleganciji i privlačnosti koji su ga učinili jednim od najtraženijih i najobožavanijih proizvoda
S više snage bez gubitka agilnosti, beverly postaje pravi crossover sposoban spojiti dinamični karakter skutera velikih kotača s performansama velikog gt skutera
Nova ciklistika po uzoru na motocikle u kombinaciji s novim piaggio hpe euro 5 agregatima 300 i 400 cc
Nova tehnologija: keyless sustav, digitalna instrument ploča, full led svjetla i napredna povezivost
Novi Piaggio Beverly osjeća se ugodno u svakoj situaciji, od gradske vožnje, gdje se pokazuju njegova agilnost i upravljivost, do srednje dugih i dugih putovanja van grada gdje pokazuje vrhunsku stabilnost, snagu i udobnost za upravljačem.Skuter od 250 do 300 cm³ -
Piaggio Typhoon 50 2T
Novi Typhoon potpuno je obnovljen kako bi se naglasio njegov dinamični i svestrani duh te kako bi postao još moderniji i privlačniji.
Novi Typhoon rezultat je velike tradicije Piaggia: izvrstan i pouzdan pogonski agregat, čvrsta šasija i sportski stil, tipično za Typhoona. Vožnja novim Typhoonom je zabavna poput urbane avanture s visokim stupnjem sigurnosti. S kompaktnom i praktičnom šasijom, novi Typhoon je savršeno sredstvo za gradsku vožnju.
Novi Typhoon je čista energija, živahnost kombinirana sa sigurnošću, praktičnošću i suvremenim stilom.
Skuter do 50 cm³ -
Piaggio NRG Power 50
Piaggio NRG Power DD koristi tekućinom hlađeni pogonski agregat napajan pomoću rasplinjača. Ovaj suvremeni pogonski agregat pruža vrhunske performanse za ovu klasu skutera.
Snaga Hi-Per 2 pogonskog agregata i kočni sustav s dva diska osiguravaju maksimalnu zabavu i sigurnost. Na novi NRG Power sjesti ćete lakše i udobnije zahvaljujući nižem sjedalu i ravnoj podnici na kojoj ćete moći prevoziti svoj ruksak ili vrećice.
Skuter do 50 cm³ -
Piaggio Zip 50 4T
Neosporno jedinstveni kompakni skuter iz asortimana Piaggiovih 50-kubikaša s malim kotačima, brz, odličnih manevarskih sposobnosti i nadasve funkcionalan, od danas u još bogatijoj ponudi, dotjeran do detalja.
Zahvaljujući ekološki svjesnom 4-taktnom pogonu Piaggio Hi-PER2, Zip Quattrotempi poštuje okoliš i malo troši. Osim toga Zip ima sjedalo podesivo u tri položaja, potpunu i preglednu ploču s instrumentima, veliki prostor ispod sjedala za jednu integralnu kacigu i prostranu podnicu te kuku za torbu na unutarnjoj strani oklopa. Sa Zip-om vožnja gradom je lakša nego ikada.
Skuter do 50 cm³ -
Piaggio Medley 150 ABS MY 2020
Spuštanje u klasu niže ne znači da se štedjelo na luksuzu ili modernoj tehnologiji. Upravo suprotno. Tako Medley, između ostalog, dolazi s potpuno novom generacijom pogonskih agregata, nazvanih i-Get, pri čemu se za vrhunsku ekonomičnost brine i start&stop sustav. Radi se o dobro pogođenom skuteru s modernim pogonskim agregatima, novo razvijem i-get koji zadovoljavaju Euro 4 norme, malo troše i nude dobre performanse.
Medley ima diskove na prednjim i stražnjim kotačima te ABS kočnice. Međuosovinski razmak je za punih 14 cm kraći od Beverlya, a i masa je više od 20 kg manja. To čini Medley vrlo okretnim i spretnim za probijanje gradskim gužvama, a opet ne djeluje neuhranjeno kao Liberty. Komforna oprema je na visini, kao i završna obrada.
Raduje što stanu dvije kacige ispod sjedala, kao i serijski elektronski imobilizator protiv krađe.
Jednocilindrični četverotaktni četveroventilski agregat je hlađen vodom, ima jednu bregastu osovinu u glavi te razvija 18 KS.
Troši vrlo malo goriva – samo 2.1 l / 100 km.Skuter od 150 do 200 cm³ -
Piaggio Medley 125 ABS MY 2020
Piaggio ulazi na tržište s dobitnom kombinacijom stila, tehnologije i praktičnosti. Elegantan i ekskluzivan, odlikuje se čistim linijama u aluminijskom bojom, krom umetaka i određene boje. Posvećeno onima koji žele da se ističu eleganciju, mješovito je savršena kombinacija vrhu police tehnologije i sigurnosti, s praktičnim značajkama - kao što je prostor za dva flip up kacige ispod sedla - još neviđeno u svom segmentu. Jedinstven u stilu, sigurno zahvaljujući standardnim ABS sustavom s dva kanala, udobne i sigurne za oba vozača i suvozača.
Skuter od 50 do 125 cm³ -
Piaggio Medley 150 “S” ABS MY 2020
Spuštanje u klasu niže ne znači da se štedjelo na luksuzu ili modernoj tehnologiji. Upravo suprotno. Tako Medley, između ostalog, dolazi s potpuno novom generacijom pogonskih agregata, nazvanih i-Get, pri čemu se za vrhunsku ekonomičnost brine i start&stop sustav. Radi se o dobro pogođenom skuteru s modernim pogonskim agregatima, novo razvijem i-get koji zadovoljavaju Euro 4 norme, malo troše i nude dobre performanse.
Medley ima diskove na prednjim i stražnjim kotačima te ABS kočnice. Međuosovinski razmak je za punih 14 cm kraći od Beverlya, a i masa je više od 20 kg manja. To čini Medley vrlo okretnim i spretnim za probijanje gradskim gužvama, a opet ne djeluje neuhranjeno kao Liberty. Komforna oprema je na visini, kao i završna obrada.
Raduje što stanu dvije kacige ispod sjedala, kao i serijski elektronski imobilizator protiv krađe.
Jednocilindrični četverotaktni četveroventilski agregat je hlađen vodom, ima jednu bregastu osovinu u glavi te razvija 18 KS.
Troši vrlo malo goriva – samo 2.1 l / 100 km.Skuter od 150 do 200 cm³ -
Piaggio Medley 125 “S” ABS MY 2020
Piaggio ulazi na tržište s dobitnom kombinacijom stila, tehnologije i praktičnosti. Elegantan i ekskluzivan, odlikuje se čistim linijama u aluminijskom bojom, krom umetaka i određene boje. Posvećeno onima koji žele da se ističu eleganciju, mješovito je savršena kombinacija vrhu police tehnologije i sigurnosti, s praktičnim značajkama - kao što je prostor za dva flip up kacige ispod sedla - još neviđeno u svom segmentu. Jedinstven u stilu, sigurno zahvaljujući standardnim ABS sustavom s dva kanala, udobne i sigurne za oba vozača i suvozača.
Skuter od 50 do 125 cm³ -
Piaggio Liberty 50 I-Get
Piaggio Liberty 50 pruža vam svježi pogled na grad kroz koji prolazi brzo i sigurno zahvaljujući kočnom sustavu koji pruža iznimnu snagu kočenja i precizno doziranje.
Praktičan i funkcionalan, idealan za svakodnevnu gradsku vožnju, a pruža i dozu praktičnosti uz prostor ispod sjedala u koji možete pospremiti jet kacigu i pretinac u prednjoj oplati za spremanje manjih predmeta.
Izvanredna efikasnost četverotaktnog pogonskog agregata od 50 cm³ pruža iznimno nisku potrošnju goriva, nisku razinu buke i dobre performanse.
Skuter do 50 cm³