Vozila

  • Moto Guzzi V9 Bobber Centenario

    Bobber stil Moto Guzzi - stil života, emocije i čista zabava u vožnji V9 nepogrešivo predstavlja svoj novi 90 ° V2 motor s novom šasijom. Bobber stil "Izradio Moto Guzzi" pun emocija koje sažimaju radost i užitak u vožnji. Kao ekskluzivno posebno izdanje za stotu obljetnicu Mandelovog orla, V9 BOBBER u dizajnu "Centenario" budi dodatni dio želje za njim. Više performansi za veći užitak u vožnji Novi motor od 90 ° V2 zapremnine 853 cm³ snažno i snažno provlači kroz područje okretaja. Sa 47,8 kW / 65 PS dobro napreduje. Snažne vučne snage, 80% maksimalnog okretnog momenta od 73 Nm već je dostupno od 3.000 okretaja u minuti. Kao i uvijek zračno hlađen, zvuk njegove duše, motor usklađen s Euro 5, prati vas kilometar za kilometrom na putu do odredišta. Kabriolet do 48 KS također možete uživati ​​u ulasku u fascinantan, kultni svijet Moto Guzzija sa svojom vozačkom dozvolom A2.

    Motor
    više od 600 cm³

    95.119,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Moto Guzzi V7 Stone Centenario

    100 godina Moto Guzzi DNA vjerno se prenosila s modela na model. I danas nevjerojatni poprečni V dvocilindrični agregat u srcu je jedinstvenog Moto Guzzi stila, s više snage no ikad prije. Naslijeđe živi dalje u modelu V7 STONE CENTENARIO dizajniranom za izvanrednu agilnost, sigurnost i učinkovitost u jednom nezaboravnom motociklu koji će svaki zagriženi obožavatelj Moto Guzzija ili zaljubljenik u motocikle znati cijeniti. Postoji li bolji na čin za proslaviti stoljeće legendarnog orla koji utjelovljuje Made in Italy dizajn?
    Klasični stil, suvremene performanse
    Iako je V7 STONE CENTENARIO proslava prošlosti predstavlja budućnost s novim 850cc Euro 5 agregatom, najsnažnijim i najučinkovitijim ikad ugrađenim na ovaj model. Ova verzija poznatog Moto Guzzi zračno hlađenog poprečnog V dvocilindričnog agregata pruža 13 KS više što predstavlja nevjerojatnih 25% povećanja u odnosu na prethodnu generaciju agregata.
    Dostupan samo u 2021. godini
    Kažu da se samo jednom živi, ali ako živiš dobro i jednom je dovoljno. Ovo je savršeni način za sumirati filozofiju kojom su se vodili dizajneri iz Mandella prilikom stvaranja definitivnog Moto Guzzija. Stvoren kao bi dirnuo u srce i dušu svakog obožavatelja poznatog orla, ovo posebno izdanje dostupno je samo u slavljeničkoj godini i predstavlja priliku života za biti dio nečeg uistinu posebnog.
    Posveta na dva kotača
    Novi V7 STONE CENTENARIO dolazi, kao što se može i očekivati od motocikla koji obilježava tako poseban trenutak, s nizom prepoznatljivih detalja koji odaju počast velikoj tradiciji Moto Guzzija. Od posebnog slavljeničkog logotipa na prednjem blatobranu do zelene boje koja priziva povijesni model “Otto cilindri”, sve do vintage sjedala u klasičnoj smeđoj i spremnika goriva u mat sivoj boji sa zlatnim orlom. Ovo je stroj koji poštuje povijest ali je i stvara.

    Motor
    više od 600 cm³

    80.325,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Moto Guzzi V85TT EVOCATIVE

    PRVI MOTO GUZZI KLASIČNI PUTNI ENDURO
    Jednostavnost forme, lakoća vožnje i praktičnost ključni su elementi kojima se V85 izdvaja kao jedinstveni motocikl dok dizajn i stil govore jezikom slobodnog duha koji žudi za kilometrima ceste ispred sebe.
    V85 TT naizgled kombinira klasični stil i off-road svijet s naprednom tehnologijom poput digitalne instrumente ploče i LED svjetala. Dnevna prednja svjetla ponosno ističu siluetu Moto Guzzi orla.
    Mali zatamnjeni vjetrobran i štitnici za ruke čine ga motociklom za vožnju tijekom cijele godine, spremnim krenuti u pustolovinu gdje god zaželite.
    DUH ISTINSKOG PUSTOLOVA
    Okvir od visoko otpornog čelika pruža superiornu stabilnost dok upravljivost pridonosi i ovjes hoda 170 mm, kočni sustav upravljan Continental ABS centralnom jedinicom i žbičani kotači od 17'' sprijeda i 19'' straga. Ova kombinacija elemenata uistinu ističe svestranost V85 TT-a i lakoću upravljanja u vožnji. Kao da to nije dovoljno, ovo je jedini motocikl u segmentu koji koristi kardanski prijenos, nadmoćan pogonu s lancem jer je čišći i ne zahtijeva održavanje.
    POTPUNO NOVI AGREGAT STVOREN ZA UZBUĐENJA
    Glavna zvijezda na motociklu je zračno hlađeni poprečni 90° V-twin s bregastom osovinom u bloku motora i dva ventila po cilindru, ponos i tradicija orla iz Mandella. Obujam od 853 cm³ i materijali poput titanija koji se češće viđaju na trkaćim motociklima, daju modelu V85TT još više karaktera.
    MAKSIMALNE PERFORMANSE NA SVIM TERENIMA
    Kad stavite kacigu i rukavice te očistite um, sve što preostaje je podignuti noge s tla i uživati u putovanju, za što vam V85 TT nudi tri moda vožnje:
    Road: cestovni mod za čisto uživanje
    Rain: kišni mod kad nedostaje gripa i želite dodatni osjećaj sigurnosti
    Off-road: kad želite pomaknuti granice i iskusiti off-road performanse.
    V58 TT je stvoren za duže vožnje. Spremnik goriva od 23 litre je najveći u klasi što znači da će ispuniti zahtjeve čak i najzagriženijih putnika na duge staze.

    Motor
    više od 600 cm³

    98.900,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Moto Guzzi V85TT

    PRVI MOTO GUZZI KLASIČNI PUTNI ENDURO
    Jednostavnost forme, lakoća vožnje i praktičnost ključni su elementi kojima se V85 izdvaja kao jedinstveni motocikl dok dizajn i stil govore jezikom slobodnog duha koji žudi za kilometrima ceste ispred sebe.
    V85 TT naizgled kombinira klasični stil i off-road svijet s naprednom tehnologijom poput digitalne instrumente ploče i LED svjetala. Dnevna prednja svjetla ponosno ističu siluetu Moto Guzzi orla.
    Mali zatamnjeni vjetrobran i štitnici za ruke čine ga motociklom za vožnju tijekom cijele godine, spremnim krenuti u pustolovinu gdje god zaželite.
    DUH ISTINSKOG PUSTOLOVA
    Okvir od visoko otpornog čelika pruža superiornu stabilnost dok upravljivost pridonosi i ovjes hoda 170 mm, kočni sustav upravljan Continental ABS centralnom jedinicom i žbičani kotači od 17'' sprijeda i 19'' straga. Ova kombinacija elemenata uistinu ističe svestranost V85 TT-a i lakoću upravljanja u vožnji. Kao da to nije dovoljno, ovo je jedini motocikl u segmentu koji koristi kardanski prijenos, nadmoćan pogonu s lancem jer je čišći i ne zahtijeva održavanje.
    POTPUNO NOVI AGREGAT STVOREN ZA UZBUĐENJA
    Glavna zvijezda na motociklu je zračno hlađeni poprečni 90° V-twin s bregastom osovinom u bloku motora i dva ventila po cilindru, ponos i tradicija orla iz Mandella. Obujam od 853 cm³ i materijali poput titanija koji se češće viđaju na trkaćim motociklima, daju modelu V85TT još više karaktera.
    MAKSIMALNE PERFORMANSE NA SVIM TERENIMA
    Kad stavite kacigu i rukavice te očistite um, sve što preostaje je podignuti noge s tla i uživati u putovanju, za što vam V85 TT nudi tri moda vožnje:
    Road: cestovni mod za čisto uživanje
    Rain: kišni mod kad nedostaje gripa i želite dodatni osjećaj sigurnosti
    Off-road: kad želite pomaknuti granice i iskusiti off-road performanse.
    V58 TT je stvoren za duže vožnje. Spremnik goriva od 23 litre je najveći u klasi što znači da će ispuniti zahtjeve čak i najzagriženijih putnika na duge staze.

    Motor
    više od 600 cm³

    97.325,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Moto Guzzi V85TT Travel

    PRVI MOTO GUZZI KLASIČNI PUTNI ENDURO
    Jednostavnost forme, lakoća vožnje i praktičnost ključni su elementi kojima se V85 izdvaja kao jedinstveni motocikl dok dizajn i stil govore jezikom slobodnog duha koji žudi za kilometrima ceste ispred sebe.
    V85 TT naizgled kombinira klasični stil i off-road svijet s naprednom tehnologijom poput digitalne instrumente ploče i LED svjetala. Dnevna prednja svjetla ponosno ističu siluetu Moto Guzzi orla.
    Mali zatamnjeni vjetrobran i štitnici za ruke čine ga motociklom za vožnju tijekom cijele godine, spremnim krenuti u pustolovinu gdje god zaželite.
    DUH ISTINSKOG PUSTOLOVA
    Okvir od visoko otpornog čelika pruža superiornu stabilnost dok upravljivost pridonosi i ovjes hoda 170 mm, kočni sustav upravljan Continental ABS centralnom jedinicom i žbičani kotači od 17'' sprijeda i 19'' straga. Ova kombinacija elemenata uistinu ističe svestranost V85 TT-a i lakoću upravljanja u vožnji. Kao da to nije dovoljno, ovo je jedini motocikl u segmentu koji koristi kardanski prijenos, nadmoćan pogonu s lancem jer je čišći i ne zahtijeva održavanje.
    POTPUNO NOVI AGREGAT STVOREN ZA UZBUĐENJA
    Glavna zvijezda na motociklu je zračno hlađeni poprečni 90° V-twin s bregastom osovinom u bloku motora i dva ventila po cilindru, ponos i tradicija orla iz Mandella. Obujam od 853 cm³ i materijali poput titanija koji se češće viđaju na trkaćim motociklima, daju modelu V85TT još više karaktera.
    MAKSIMALNE PERFORMANSE NA SVIM TERENIMA
    Kad stavite kacigu i rukavice te očistite um, sve što preostaje je podignuti noge s tla i uživati u putovanju, za što vam V85 TT nudi tri moda vožnje:
    Road: cestovni mod za čisto uživanje
    Rain: kišni mod kad nedostaje gripa i želite dodatni osjećaj sigurnosti
    Off-road: kad želite pomaknuti granice i iskusiti off-road performanse.
    V58 TT je stvoren za duže vožnje. Spremnik goriva od 23 litre je najveći u klasi što znači da će ispuniti zahtjeve čak i najzagriženijih putnika na duge staze.

    Motor
    više od 600 cm³

    108.055,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Moto Guzzi V7 Special

    Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V7 III Special opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V7 III još poželjnijim.

    Novi V7 III Special ima i nove boje. Mat završna obrada u stilu 70-ih godina naglašena je novom, još sjajnijom i dubljom bojom okvira. Mat metal spremnik goriva, urbani duh te stil koji je nemoguće kopirati.

    Još udobniji s novom pozicijom agregata i oslonaca za noge te sjedalo spušteno na 790 mm u odnosu na prethodnim 805 mm. Nova pozicija vozaču dopušta potpuno uživanje u svim promjenama napravljenima na šasiji, koje su i prednji kraj učinile preciznijim i učinkovitijim.

    Novi V7 III Special sad je još sigurniji zahvaljujući dvokanalnom ABS sustavu Continental i sustavu protiv proklizavanja (Moto Guzzi Traction Control).

    Nova generacija jednog od najuspješnijih motocikala marke sa znakom orla. Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V7 III opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V7 III još poželjnijim.

    Motor
    više od 600 cm³

    82.477,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Moto Guzzi V7 III Racer

    Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V7 III opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V7 III još poželjnijim.

    Novi V7 II Stone ima i nove boje. Mat završna obrada u stilu 70-ih godina naglašena je novom, još sjajnijom i dubljom bojom okvira. Mat metal spremnik goriva, urbani duh te stil koji je nemoguće kopirati.

    Još udobniji s novom pozicijom agregata i oslonaca za noge te sjedalo spušteno na 790 mm u odnosu na prethodnim 805 mm. Nova pozicija vozaču dopušta potpuno uživanje u svim promjenama napravljenima na šasiji, koje su i prednji kraj učinile preciznijim i učinkovitijim.

    Novi V7 II Stone sad je još sigurniji zahvaljujući dvokanalnom ABS sustavu Continental i sustavu protiv proklizavanja (Moto Guzzi Traction Control).

    Nova generacija jednog od najuspješnijih motocikala marke sa znakom orla. Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V7 II opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V7 II još poželjnijim.

    Motor
    više od 600 cm³

    102.470,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Moto Guzzi V9 Bobber

    Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V9 opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V9 još poželjnijim.

    Novi V9 Bobber ima i nove boje. Mat završna obrada u stilu 70-ih godina naglašena je novom, još sjajnijom i dubljom bojom okvira. Mat metal spremnik goriva, urbani duh te stil koji je nemoguće kopirati.

    Još udobniji s novom pozicijom agregata i oslonaca za noge te sjedalo spušteno na 790 mm u odnosu na prethodnim 805 mm. Nova pozicija vozaču dopušta potpuno uživanje u svim promjenama napravljenima na šasiji, koje su i prednji kraj učinile preciznijim i učinkovitijim.

    Novi V9 Bobber sad je još sigurniji zahvaljujući dvokanalnom ABS sustavu Continental i sustavu protiv proklizavanja (Moto Guzzi Traction Control).

    Nova generacija jednog od najuspješnijih motocikala marke sa znakom orla. Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V9 Bobber opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V9 Bobber još poželjnijim.

    Motor
    više od 600 cm³

    92.915,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Moto Guzzi V9 Roamer

    Svestranost je uvijek bio ključni faktor u uspjehu prilagođeni Moto Guzzis. GUZZI entuzijasti su vozili veliki Kaliforniji, kao i mali Nevada dolje zauzet gradskim ulicama i, uz nekoliko izmjena za prtljagu, na dugim i avanturističkog putovanja. Novi V9 Roamer pokupi na ostavštini legendarnog Nevada 750, još uvijek u rasponu, s promjenama, nakon više od 20 godina. Glamurozno, jednostavan, praktičan i nagrađivanje za vožnju, kao i svi Moto Guzzis je V9 Roamer je talijanski običaj bicikla posvećena građanima svijeta. Stil centar Piaggio grupa razvila dizajn, s ulazom iz PADC (Piaggio Advanced Design Center) u Pasadeni (California), rodnom mjestu moto trendovima koji se prostiru na uglovima zemlje. V9 Roamer je super kombinacija klasične i eteričnog stilu s visokih Finishings, prikazuje off jedinstvenu arhitekturu novog 850 twin-cilindar.

    V9 nastavlja MOTO GUZZI uspješnu tradiciju vođenja ukupnu težinu na minimum. Ako V7 II i California 1400 već su među najsvjetlijih bicikle u svojim segmentima. U V9 je rubnik težina 199 kg je pravi rekord u svojoj klasi. Smanjena masa, u kombinaciji s V9 Roamer je vrhunske kvalitete jahanja i velike okretni moment na niskom nudi novi 850 dva cilindra, daje osjećaj, rukovanje i jedinstveni užitak u vožnji. V9 Roamer je pravi srednj svjetlo motocikla, a ne samo za ljude koji vole i znaju MOTO GUZZI moto kulture, ali i za sve one koji je uvijek volio dizajn prilagođene motocikala, ali je nisam kupila zbog težine i siromašnih rukovanje gotovo sve modele u tom sektoru.

    Motor
    više od 600 cm³

    89.765,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Moto Guzzi V7 Stone

    Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V7 opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V7 još poželjnijim.

    Novi V7 Stone ima i nove boje. Mat završna obrada u stilu 70-ih godina naglašena je novom, još sjajnijom i dubljom bojom okvira. Mat metal spremnik goriva, urbani duh te stil koji je nemoguće kopirati.

    Još udobniji s novom pozicijom agregata i oslonaca za noge te sjedalo spušteno na 790 mm u odnosu na prethodnim 805 mm. Nova pozicija vozaču dopušta potpuno uživanje u svim promjenama napravljenima na šasiji, koje su i prednji kraj učinile preciznijim i učinkovitijim.

    Novi V7 Stone sad je još sigurniji zahvaljujući dvokanalnom ABS sustavu Continental i sustavu protiv proklizavanja (Moto Guzzi Traction Control).

    Nova generacija jednog od najuspješnijih motocikala marke sa znakom orla. Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V7 III opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V7 III još poželjnijim.

    Motor
    više od 600 cm³

    78.739,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila