Vozila
Brzo pretraživanje
-
Moto Guzzi V85TT Guardia D’Onore
Od 1946. Reggimento Corazzieri, tijelo straže koja prati talijanske predsjedničke konvoje, vozi bicikle koje je isporučila kuća Mandello. Moto Guzzi V85 TT Guardia d'Onore počast je 75 ponosnih godina vjernosti, prestiža i partnerstva. Ovo prigodno ograničeno izdanje ima posebnu livreju, dodatnu dodatnu opremu koja je standardna i kolekcionarska torbica. Ovaj model koji se pojavljuje jednom u životu, ovo slavlje povijesti i talijanskog inženjerstva pretvorit će čak i nOGRANIČENO IZDANJE
Postoji samo 1946 jedinica Moto Guzzi V85 TT Guardia d'Onore. Zašto 1946. Jer te je godine započela trajna povezanost Orla Mandello i Reggimento Corazzieri ili Pukovnije Cuirassiers, slavne počasne garde talijanskog predsjednika. To je bila i godina u kojoj je osnovana Talijanska Republika. Odajući počast 75 godina ovog važnog partnerstva, svaki Guardia d'Onore V85 TT ima jedinstveni serijski broj od 1 do 1946 ugraviran na usponu upravljača.ajkraće putovanje u nezaboravnu priliku.Motor više od 600 cm³ -
Moto Guzzi V85TT EVOCATIVE
PRVI MOTO GUZZI KLASIČNI PUTNI ENDURO
Jednostavnost forme, lakoća vožnje i praktičnost ključni su elementi kojima se V85 izdvaja kao jedinstveni motocikl dok dizajn i stil govore jezikom slobodnog duha koji žudi za kilometrima ceste ispred sebe.
V85 TT naizgled kombinira klasični stil i off-road svijet s naprednom tehnologijom poput digitalne instrumente ploče i LED svjetala. Dnevna prednja svjetla ponosno ističu siluetu Moto Guzzi orla.
Mali zatamnjeni vjetrobran i štitnici za ruke čine ga motociklom za vožnju tijekom cijele godine, spremnim krenuti u pustolovinu gdje god zaželite.
DUH ISTINSKOG PUSTOLOVA
Okvir od visoko otpornog čelika pruža superiornu stabilnost dok upravljivost pridonosi i ovjes hoda 170 mm, kočni sustav upravljan Continental ABS centralnom jedinicom i žbičani kotači od 17'' sprijeda i 19'' straga. Ova kombinacija elemenata uistinu ističe svestranost V85 TT-a i lakoću upravljanja u vožnji. Kao da to nije dovoljno, ovo je jedini motocikl u segmentu koji koristi kardanski prijenos, nadmoćan pogonu s lancem jer je čišći i ne zahtijeva održavanje.
POTPUNO NOVI AGREGAT STVOREN ZA UZBUĐENJA
Glavna zvijezda na motociklu je zračno hlađeni poprečni 90° V-twin s bregastom osovinom u bloku motora i dva ventila po cilindru, ponos i tradicija orla iz Mandella. Obujam od 853 cm³ i materijali poput titanija koji se češće viđaju na trkaćim motociklima, daju modelu V85TT još više karaktera.
MAKSIMALNE PERFORMANSE NA SVIM TERENIMA
Kad stavite kacigu i rukavice te očistite um, sve što preostaje je podignuti noge s tla i uživati u putovanju, za što vam V85 TT nudi tri moda vožnje:
Road: cestovni mod za čisto uživanje
Rain: kišni mod kad nedostaje gripa i želite dodatni osjećaj sigurnosti
Off-road: kad želite pomaknuti granice i iskusiti off-road performanse.
V58 TT je stvoren za duže vožnje. Spremnik goriva od 23 litre je najveći u klasi što znači da će ispuniti zahtjeve čak i najzagriženijih putnika na duge staze.Motor više od 600 cm³ -
Moto Guzzi V85TT
PRVI MOTO GUZZI KLASIČNI PUTNI ENDURO
Jednostavnost forme, lakoća vožnje i praktičnost ključni su elementi kojima se V85 izdvaja kao jedinstveni motocikl dok dizajn i stil govore jezikom slobodnog duha koji žudi za kilometrima ceste ispred sebe.
V85 TT naizgled kombinira klasični stil i off-road svijet s naprednom tehnologijom poput digitalne instrumente ploče i LED svjetala. Dnevna prednja svjetla ponosno ističu siluetu Moto Guzzi orla.
Mali zatamnjeni vjetrobran i štitnici za ruke čine ga motociklom za vožnju tijekom cijele godine, spremnim krenuti u pustolovinu gdje god zaželite.
DUH ISTINSKOG PUSTOLOVA
Okvir od visoko otpornog čelika pruža superiornu stabilnost dok upravljivost pridonosi i ovjes hoda 170 mm, kočni sustav upravljan Continental ABS centralnom jedinicom i žbičani kotači od 17'' sprijeda i 19'' straga. Ova kombinacija elemenata uistinu ističe svestranost V85 TT-a i lakoću upravljanja u vožnji. Kao da to nije dovoljno, ovo je jedini motocikl u segmentu koji koristi kardanski prijenos, nadmoćan pogonu s lancem jer je čišći i ne zahtijeva održavanje.
POTPUNO NOVI AGREGAT STVOREN ZA UZBUĐENJA
Glavna zvijezda na motociklu je zračno hlađeni poprečni 90° V-twin s bregastom osovinom u bloku motora i dva ventila po cilindru, ponos i tradicija orla iz Mandella. Obujam od 853 cm³ i materijali poput titanija koji se češće viđaju na trkaćim motociklima, daju modelu V85TT još više karaktera.
MAKSIMALNE PERFORMANSE NA SVIM TERENIMA
Kad stavite kacigu i rukavice te očistite um, sve što preostaje je podignuti noge s tla i uživati u putovanju, za što vam V85 TT nudi tri moda vožnje:
Road: cestovni mod za čisto uživanje
Rain: kišni mod kad nedostaje gripa i želite dodatni osjećaj sigurnosti
Off-road: kad želite pomaknuti granice i iskusiti off-road performanse.
V58 TT je stvoren za duže vožnje. Spremnik goriva od 23 litre je najveći u klasi što znači da će ispuniti zahtjeve čak i najzagriženijih putnika na duge staze.Motor više od 600 cm³ -
Moto Guzzi V85TT Travel
PRVI MOTO GUZZI KLASIČNI PUTNI ENDURO
Jednostavnost forme, lakoća vožnje i praktičnost ključni su elementi kojima se V85 izdvaja kao jedinstveni motocikl dok dizajn i stil govore jezikom slobodnog duha koji žudi za kilometrima ceste ispred sebe.
V85 TT naizgled kombinira klasični stil i off-road svijet s naprednom tehnologijom poput digitalne instrumente ploče i LED svjetala. Dnevna prednja svjetla ponosno ističu siluetu Moto Guzzi orla.
Mali zatamnjeni vjetrobran i štitnici za ruke čine ga motociklom za vožnju tijekom cijele godine, spremnim krenuti u pustolovinu gdje god zaželite.
DUH ISTINSKOG PUSTOLOVA
Okvir od visoko otpornog čelika pruža superiornu stabilnost dok upravljivost pridonosi i ovjes hoda 170 mm, kočni sustav upravljan Continental ABS centralnom jedinicom i žbičani kotači od 17'' sprijeda i 19'' straga. Ova kombinacija elemenata uistinu ističe svestranost V85 TT-a i lakoću upravljanja u vožnji. Kao da to nije dovoljno, ovo je jedini motocikl u segmentu koji koristi kardanski prijenos, nadmoćan pogonu s lancem jer je čišći i ne zahtijeva održavanje.
POTPUNO NOVI AGREGAT STVOREN ZA UZBUĐENJA
Glavna zvijezda na motociklu je zračno hlađeni poprečni 90° V-twin s bregastom osovinom u bloku motora i dva ventila po cilindru, ponos i tradicija orla iz Mandella. Obujam od 853 cm³ i materijali poput titanija koji se češće viđaju na trkaćim motociklima, daju modelu V85TT još više karaktera.
MAKSIMALNE PERFORMANSE NA SVIM TERENIMA
Kad stavite kacigu i rukavice te očistite um, sve što preostaje je podignuti noge s tla i uživati u putovanju, za što vam V85 TT nudi tri moda vožnje:
Road: cestovni mod za čisto uživanje
Rain: kišni mod kad nedostaje gripa i želite dodatni osjećaj sigurnosti
Off-road: kad želite pomaknuti granice i iskusiti off-road performanse.
V58 TT je stvoren za duže vožnje. Spremnik goriva od 23 litre je najveći u klasi što znači da će ispuniti zahtjeve čak i najzagriženijih putnika na duge staze.Motor više od 600 cm³ -
Moto Guzzi V7 Special
Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V7 III Special opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V7 III još poželjnijim.
Novi V7 III Special ima i nove boje. Mat završna obrada u stilu 70-ih godina naglašena je novom, još sjajnijom i dubljom bojom okvira. Mat metal spremnik goriva, urbani duh te stil koji je nemoguće kopirati.
Još udobniji s novom pozicijom agregata i oslonaca za noge te sjedalo spušteno na 790 mm u odnosu na prethodnim 805 mm. Nova pozicija vozaču dopušta potpuno uživanje u svim promjenama napravljenima na šasiji, koje su i prednji kraj učinile preciznijim i učinkovitijim.
Novi V7 III Special sad je još sigurniji zahvaljujući dvokanalnom ABS sustavu Continental i sustavu protiv proklizavanja (Moto Guzzi Traction Control).
Nova generacija jednog od najuspješnijih motocikala marke sa znakom orla. Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V7 III opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V7 III još poželjnijim.
Motor više od 600 cm³ -
Moto Guzzi V9 Bobber
Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V9 opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V9 još poželjnijim.
Novi V9 Bobber ima i nove boje. Mat završna obrada u stilu 70-ih godina naglašena je novom, još sjajnijom i dubljom bojom okvira. Mat metal spremnik goriva, urbani duh te stil koji je nemoguće kopirati.
Još udobniji s novom pozicijom agregata i oslonaca za noge te sjedalo spušteno na 790 mm u odnosu na prethodnim 805 mm. Nova pozicija vozaču dopušta potpuno uživanje u svim promjenama napravljenima na šasiji, koje su i prednji kraj učinile preciznijim i učinkovitijim.
Novi V9 Bobber sad je još sigurniji zahvaljujući dvokanalnom ABS sustavu Continental i sustavu protiv proklizavanja (Moto Guzzi Traction Control).
Nova generacija jednog od najuspješnijih motocikala marke sa znakom orla. Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V9 Bobber opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V9 Bobber još poželjnijim.
Motor više od 600 cm³ -
Moto Guzzi V7 Stone
Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V7 opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V7 još poželjnijim.
Novi V7 Stone ima i nove boje. Mat završna obrada u stilu 70-ih godina naglašena je novom, još sjajnijom i dubljom bojom okvira. Mat metal spremnik goriva, urbani duh te stil koji je nemoguće kopirati.
Još udobniji s novom pozicijom agregata i oslonaca za noge te sjedalo spušteno na 790 mm u odnosu na prethodnim 805 mm. Nova pozicija vozaču dopušta potpuno uživanje u svim promjenama napravljenima na šasiji, koje su i prednji kraj učinile preciznijim i učinkovitijim.
Novi V7 Stone sad je još sigurniji zahvaljujući dvokanalnom ABS sustavu Continental i sustavu protiv proklizavanja (Moto Guzzi Traction Control).
Nova generacija jednog od najuspješnijih motocikala marke sa znakom orla. Novi modeli podižu ljestvicu po pitanju sigurnosti i opreme. V7 III opremljen je dvokanalnim ABS s i MGCT sustavom (Moto Guzzi Traction Control). Novi mjenjač sa šest brzina, poboljšana ergonomija i brojne druge preinake u potpunosti ispunjavaju očekivanja u pogledu estetike i užitka u vožnji te čine V7 III još poželjnijim.
Motor više od 600 cm³