Vozila

  • Aprilia SX 125

    Aprilia SX jedna je od najučinkovitijih 125-ica na cesti. Brz i lagan motocikl koji pruža vrhunske performanse, najbolje u kategoriji, zahvaljujući obnovljenom agregatu. Istinski Aprilia motocikl obnovljenog dizajna koji početnicima otvara vrata u Aprilia svijet ima nove karakteristike i agregat kako bi pružio vozaču još više zadovoljstva. Aprilia je prva uvela u ovaj tržišni segment Bosch ABS sustav sa funkcijom sprječavanja podizanja stražnjeg kotača pri snažnom kočenju.
    Tehnologija
    Aprilia je opremila SX kompaktnom, suvremenom i preglednom digitalnom instrument pločom koja se uz niz uobičajenih funkcija može pohvaliti i putnim računalom gdje je moguće vidjeti najveću brzinu i kilometre prijeđene tijekom puta.
    Ciklistika
    Aprilia SX ima žbičane kotače, 17'', sa širokim kanalom i velikim sportskim gumama – 100/18-17'' i 130/70-17'' za maksimalno prianjanje u svim uvjetima.
    Sigurnost na Aprilia SX modelu osigurava napredni ovjes i vrhunski kočni sustav s ABS-om koji nudi izvanrednu kontrolu i snagu zaustavljanja, veću sigurnost i učinkovitost. Aprilia je prva uvela u ovaj tržišni segment Bosch ABS sustav sa funkcijom sprječavanja podizanja stražnjeg kotača pri snažnom kočenju.

    Motor
    od 50 do 125 cm³

    30.490,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Aprilia RX 125

    Aprilia RX 125 najnoviji je model koji se oslanja na Aprilijinu nevjerojatnu povijest u off-road utrkama. Aprilia je godinama gradila ugled zahvaljujući laganim motociklima vrhunskih performansi, iznimno zabavnima za svakodnevnu vožnju, ali i za najzahtjevnije off-road puteve. Istinski Aprilia motocikl obnovljenog dizajna koji početnicima otvara vrata u Aprilia svijet ima nove karakteristike i agregat kako bi pružio vozaču još više zadovoljstva. Sigurnost na Aprilia RX modelu osigurava napredni ovjes i vrhunski kočni sustav s ABS-om koji nudi izvanrednu kontrolu i snagu zaustavljanja, veću sigurnost i učinkovitost. Aprilia je prva uvela u ovaj tržišni segment Bosch ABS sustav sa funkcijom sprječavanja podizanja stražnjeg kotača pri snažnom kočenju.

    Motor
    od 50 do 125 cm³

    30.492,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Aprila RS 660

    Budućnost poštuje tradiciju proizvođača iz Noalea koji je dugo poznat po inovacijama i prepoznatljivom karakteru. Sportskom osobnošću i zadivljujućim suvremenim linijama, RS 660 donosi pobjedničko iskustvo Aprilije sa staze na cestu. Jedinstveni dizajn oblikuje lagani, kompaktni motocikl uuskog, elegantnog izgleda. Stabilan pri visokim brzinama, stvoren je za zabavu i uživanje u vožnji. Izbor boja uključuje potpuno novu Acid zlatnu koja dodatno naglašava dizajn te mladu, dinamičnu osobnost ovog motocikla.
    Izvorno razvijen za korištenje u utrkama, a zatim prilagođen cestovnoj upotrebi, APRC sustav je napredni paket elektroničkih rješenja. To je potpuni paket dizajniran kako bi osigurao sigurnost na cesti i poboljšao performanse na stazi.
    RS 660 može se pohvaliti najnovijim APRC (Aprilia Performance Ride Control) paketom elektronike. Ovaj napredni sustav koristi šest osni žiroskop i senzore ubrzanja kako bi mogao u realnom vremenu prepoznati status agregata u odnosu na cestu te napraviti trenutna podešavanja s ciljem poboljšanja performansi i sigurnosti.

    Motor
    više od 600 cm³

    91.560,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Aprila Tuono 660

    Tuono 660 dostojan je izdanak legendarnog tuona 1100 i brat zapanjujuće rs 660 s kojom dijeli većinu naprednih tehnoloških rješenja
    Predstavljamo sportski naked motocikl jedinstven u svom segmentu: lagan i snažan, s dvocilindrašem od 95 ks, iznimno napredne elektronike i ciklistike dostojne njegovog imena
    Dugo očekivani tuono 660 premijerno predstavljen na aprilia.com donosi legendarni tuono v4 u segment srednje zapremnine agregata.
    Dostojan izdanak nepobjedivog tuona v4 1100, novi tuono 660 spaja upravljivu snagu i malu težinu za izvrsne performanse dostupne svima. Promišljena ciklistika i paket elektronike proizašao je izravno iz tuona v4.
    Aprilia tuono 660 prigrlio je koncept sportske svestranosti, lakoće i zabave koji aprilia predstavlja novoj generaciji zaljubljenika u vožnju.

    Motor
    više od 600 cm³

    87.623,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Aprilia SR Motard 50 2T

    SR Motard donosi duh velikih Aprilia supermoto motocikala u SR obitelj sportskih skutera pružajući užitak i sportski doživljaj u svakodnevnoj vožnji. Ovaj skuter nosi agresivan, minimalistički i kompaktan stil koji se ističe sportskim dizajnom upravljača, aerodinamičnim i agresivnim repom te prije svega naglašenim ''kljunom'' ispred prednjeg kotača koji se referira na off-road motocikle. Brzo kretanje, ubrzanje, agilnost u prometu i efikasno kočenje glavne su prednosti ovog skutera dizajniranog za mlade vozače koji traže agilnost i užitak u vožnji.

    Uz dva moderna, ekološka i živahna agregata SR Motard nudi dva rješenja za uzbudljivu vožnju kroz gradsku vrevu. Živahni dvotaktni pogonski agregat od 50 cm³ elastičan je i lagan te s lakoćom svladava izazove gradske vožnje.

    Okvir od čeličnih cijevi spojen je s preokrenutom prednjom vilicom dok je straga jednostruki hidraulični amortizer spojen na kućište prijenosa koje služi kao stražnja vilica. Veliki kotači od 14'' opremljeni su sportskim gumama za cestu. Sigurno kočenje osiguravaju prednji disk promjera 220 mm i stražnji bubanj promjera 140 mm.

    Skuter
    do 50 cm³

    17.210,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    Nova gama Tuono V4 1100 adaptira evolucijsku ABS multimappa, razvijena je u suradnji s Boschom kako bi osigurala maksimalnu sigurnost, bez ikakva uklanjanja performansi u krugu. Il sistema 9,1 MP, od težine i veličine stvarno sadrži, može optimizirati frenatu i intervenciju ABS u krivulji, zahvaljujući algoritmu specifičnima koji drže konstantno pod kontrolom različitih parametara dolaze ubrzanje laterale, pritisak esercitata na ljestvici od prednjeg dijela, u smjeru ponašanja, podešavanja i smanjenja, moduliranjem djelovanja motora kao garancija najboljeg odnosa između usporavanja i stabilnosti. Novi ABS je u kombinaciji sa sustavom RLM (Strojevi za ublažavanje stražnjeg usavršavanja) Aprilia, koji ograničava dizanje utrke u daljinskom pogonu. ABS klupe, koji je postavljen po uputama specifičnim za Apriliju, može se regulirati na 3 razine intervencije i isključivosti. Kako bi omogućili piloti različitih mogućnosti i sposobnosti da pronađu najbolju moguću kombinaciju, svaka od tri mapa ABS corneringa može se kombinirati s bilo kojom od tri nove mape motora (Sport, Track, Race). Queste ultime sono tutte le tre "full power" i razlikuju se po načinu isplovljavanja 175 CV-a, čija je sposobnost za V4 Aprilia, kao i za svaki postotak di brak motora svake pojedine dane.

    Motor
    više od 600 cm³

    163.056,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Aprilia Tuono V4 1100 R

    Novi elektronički kontrolirani sustav ovjesa koji je razvio Aprilia i zaštićen je s četiri patenta, što je mjerilo motocikliranja na globalnoj razini gdje se radi o tehnologiji, učinkovitosti i pouzdanosti . Nakon APRC-a, visoko sofisticirani "paket" elektroničkih sustava koji opskrbljuju RSV4 i Tuono V4, još jednom Aprilia pokazuje da su pioniri u području elektronike koji se primjenjuju na bicikle uz uvođenje sustava ovjesa koji koristi komponente automobila kako bi se osiguralo maksimalno pouzdanost: pogled na budućnost zahvaljujući svojim ogromnim mogućnostima razvoja i raznolikim primjenama.

    Motor
    više od 600 cm³

    143.850,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Aprilia RSV4 1000 RR

    POBJEDNIČKI IDENTITET
    Bez premca po pitanju dizajna i tehnologije, RSV4 stvoren je oko V4 65° pogonskog agregata kakav ranije nije bio viđen na serijskom sportskom motociklu. Okvir je rezultat naslijeđa s 18 naslova svjetskog prvaka i 143 pobjede u Moto GP klasi 250, a tu je i najnapredniji elektronski sustav dinamičke kontrole pogonskog agregata i motocikla. Navedeni elektronski sustav u potpunosti je razvijen od strane Aprilije, prvog proizvođača motocikala koji je u standardnu opremu uključio Ride By Wire sustav kontrole isporuke snage s višestrukim mapama rada te još važnije proizvođača koji je prvi patentirao APRC sustav dinamičke kontrole motocikla kojeg konkurenti još nisu sustigli po pitanju mogućnosti samostalnog kalibriranja i kontrole propinjanja stražnjeg kotača.
    V4 65°
    POGONSKI AGREGAT BEZ PREMCA
    Prvi uski V4 pogonski agregat visokih performansi na svijetu. Ovaj najrevolucionarniji pogonski agregat kojeg je Aprilia ikad napravila nema konkurencije po pitanju kompletnog elektronskog paketa, izvanredne lakoće i iznimno kompaktnih dimenzija, a sada postiže novu evolucijsku stepenicu. Pogonski agregat je obnovljen i poboljšan s posebnom pažnjom posvećenom smanjenju unutarnjih trenja i učinkovitijem dovodu zraka. Ispušni sustav je također revidiran kako bi pružao maksimalne performanse u kombinaciji novo podešenim elektronskim sustavom kontrole. Time je maksimalna snaga V4 65° pogonskog agregata narasla na 184 KS s okretnim momentom od 117 Nm. Tri različite mape rada (Track, Sport i Road) prilagođene su novoj isporuci snage i okretnog momenta kako bi pružale potpuniju isporuku snage u svim režimima rada pogonskog agregata.
    Superbike okvir
    STABILNOST I KONTROLA
    Aprilia RSV4 R ABS dijeli većinu karakteristika okvira sa sestrinskim modelom RSV4 Factory ABS. U skladu s tradicijom Aprilije, aluminijski okvir modela RSV4 koristi snagu i fleksibilnost lijevanih i prešanih komponenata koje su zavarene zajedno kako bi tvorile jednu strukturu koja postavlja nove standarde u klasi po pitanju stabilnosti i dinamičke učinkovitosti. Torzijska i uzdužna rigidnost šasije optimizirani su kako bi vozač imao apsolutnu kontrolu. To znači da RSV4 nije samo motocikl s nevjerojatnim performansama već svoju najveću prednost nosi upravo u činjenici da svaki vozač s lakoćom može postići svoj puni potencijal. Stražnja vilica koristi jednaku konstrukcijsku tehnologiju kao i šasija pa time pruža i jednako optimalnu ravnotežu uzdužne i torzijske čvrstoće koje doprinose izvanrednoj upravljivosti Aprilije RSV4. R verzija koristi u potpunosti podesiv Sachs stražnji amortizer. Aprilia RSV4 R ABS u standardnoj opremi donosi novi prednji kočni sustav s Brembo M430 monobloc radijalnim kočnim kliještima i novom radijalnom pumpom. Stražnja kočna kliješta zamijenjena su naprednijim i efikasnijim sustavom kako bi bila usklađena s novom prednjom kočnicom.
    aPRC
    NOVE TEHNOLOŠKE GRANICE
    Jednaki elektronski paket kakav se nalazi na modelu RSV4 Factory ABS korišten je i na R verziji. aPRC (Aprilia Performance Ride Control), dio je standardne opreme te je već dobro poznati sustav dinamičke kontrole motocikla koji proizlazi izravno iz iskustva i pobjeda na Superbike prvenstvu. Riječ je o najkompletnijem, sofisticiranom elektronskom sustavu koji je dostupan na tržištu.
    aPRC uključuje:
    • aTC: Aprilia Traction Control koji se automatski prilagođava različitim vrstama guma, s 8 postavki koje se jednostavno mogu odabrati tijekom vožnje pomoću tipki na lijevoj strani upravljača i to bez puštanja gasa;
    • aWC: Aprilia Wheelie Control s tri postavke;
    • aLC: Aprilia Launch Control, samo za uporabu na stazi, 3 postavke;
    • aQS: Aprilia Quick Shift, za ultra brzo prebacivanje brzina bez zatvaranja gasa ili uporabe spojke.
    Na RSV4 R ABS, APRC sustav dodatno je unaprijeđen te je sada još bolje usklađen s mapama Ride by Wire sustava kako bi zadovoljio specifične potrebe vozača koji motocikl koriste na cesti kao i onih koji ga koriste za utrke na stazama. Sustav se sada ponaša još uglađenije, jamči vozaču još bolju podršku u krivinama i pri visokim brzinama bez smanjenja trakcije prilikom izlaska iz sporih krivina. Uz drugu generaciju APRC sustava, novi RSV4 opremljen je i naprednim ABS sustavom koji ne samo da jamči maksimalnu sigurnost na cesti nego i najbolje performanse na stazi.
    Nova generacija
    UDOBNOST I PERFORMANSE
    Aprilia RSV4 predstavlja novu generaciju supersportskih motocikala. Ključni koncept je eliminacija suvišnih oplata od kojih ostaju samo one koje su striktno potrebne za aerodinamičku učinkovitost. Čista ljepota tehničkih komponenti naglašava karakteristike motocikla koji je kompaktan u tolikoj mjeri koliko je donedavno bilo moguće samo na Moto GP prototipovima s manjom zapremninom pogonskog agregata. Tehnologija korištena kod izrade okvira i pogonskog agregata vrhunska je, a njihova kombinacija čini RSV4 savršenim motociklom za one koji žele pomaknuti svoje granice uz izvrsnu upravljivost kakvu pruža ova tehnologija.
    RSV4 R ABS koristi i novi spremnik goriva koji je izmijenjen ne samo kako bi omogućio smještaj ABS sustava nego kako bi se povećala autonomija i udobnost. Zapremnina spremnika goriva sada iznosi 18,4 l (ranije 17), a opremljen je i oblogama na bočnim stranama kako bi vozač imao bolji osjećaj za motocikl prilikom kočenja i prolaska kroz zavoje. Ovo rješenje preuzeto je izravno s RSV4 motocikala koji se koriste na Superbike prvenstvu.

    Motor
    od 200 do 250 cm³

    169.355,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Aprilia RSV4 1100 R Factory

    POBJEDNIČKI IDENTITET
    Od prvog dana, RSV4 Factory bio je referentni motocikl u supersport klasi. Iz godine u godinu evoluirao je bez gubljenja izvanredne ravnoteže uz koju je osvojio četiri titule svjetskog prvaka WSBK prvenstva te 2012. godine pobijedio na usporednim testovima supersportskih motocikala koje su organizirali najpoznatiji svjetski specijalizirani časopisi. ABS na Apriliji RSV4 Factory ukazuje na još jednu stepenicu u evoluciji ovog pobjedničkog motocikla. Cilj je bio unaprijediti prethodnu verziju motocikla koji se već dokazao kao najbolji te konsolidirati upotrebu dokazane tehnologije. Bolje performanse uz još veću sigurnost. Aprilia RSV4 Factory ABS uz to što postaje snažnija, postaje bolja i po pitanju ergonomije i stabilnosti prilikom kočenja. Sigurnija je za korištenje kako na stazi, tako i na cesti, uz korištenje izvanrednog, novog kočnog sustava koji je opremljen ABS sustavom s više mapa rada, a kojeg je moguće podešavati ili isključiti čak i tijekom vožnje.
    V4 65°
    POGONSKI AGREGAT BEZ PREMCA
    Prvi uski V4 pogonski agregat visokih performansi na svijetu. Ovaj najrevolucionarniji pogonski agregat kojeg je Aprilia ikad napravila nema konkurencije po pitanju kompletnog elektronskog paketa, izvanredne lakoće i iznimno kompaktnih dimenzija, a sada postiže novu evolucijsku stepenicu. Pogonski agregat je obnovljen i poboljšan s posebnom pažnjom posvećenom smanjenju unutarnjih trenja i učinkovitijem dovodu zraka. Ispušni sustav je također revidiran kako bi pružao maksimalne performanse u kombinaciji s novo podešenim elektronskim sustavom kontrole. Time je maksimalna snaga V4 65° pogonskog agregata narasla na 184 KS s okretnim momentom od 117 Nm. Tri različite mape rada (Track, Sport i Road) prilagođene su novoj isporuci snage i okretnog momenta kako bi pružale potpuniju isporuku snage u svim režimima rada pogonskog agregata.
    Superbike okvir
    STABILNOST I KONTROLA
    U skladu s tradicijom Aprilije, aluminijski okvir modela RSV4 koristi snagu i fleksibilnost lijevanih i prešanih komponenata koje su zavarene zajedno kako bi tvorile jednu strukturu koja postavlja nove standarde u klasi po pitanju stabilnosti i dinamičke učinkovitosti. Torzijska i uzdužna rigidnost šasije optimizirani su kako bi vozač imao apsolutnu kontrolu. To znači da RSV4 nije samo motocikl s nevjerojatnim performansama već svoju najveću prednost nosi upravo u činjenici da svaki vozač s lakoćom može postići svoj puni potencijal. Stražnja vilica koristi jednaku konstrukcijsku tehnologiju kao i šasija pa time pruža i jednako optimalnu ravnotežu uzdužne i torzijske čvrstoće koje doprinose izvanrednoj upravljivosti Aprilije RSV4. Verzija Factory opremljena je u potpunosti podesivim Ohlins ovjesom, ultra laganim kovanim kotačima od aluminija i brojnim detaljima od karbonskih vlakana i magnezija. Mogućnosti podešavanja ovjesa su bezbrojne. RSV4 Factory jedini je motocikl koji pruža mogućnosti podešavanja kuta prednje vilice (uz izmjenu košuljica), visine stražnje vilice, visine hvatišta stražnje vilice i pozicije pogonskog agregata u šasiji već u standardnoj opremi. U potpunosti jednako kao na najboljim trkaćim motociklima. Aprilia RSV4 Factory ABS u standardnoj opremi donosi novi prednji kočni sustav s Brembo M430 monobloc radijalnim kočnim kliještima i novom radijalnom pumpom. I stražnja kočna kliješta zamijenjena su naprednijim i efikasnijim sustavom kako bi bila usklađena s novom prednjom kočnicom.
    aPRC
    NOVE TEHNOLOŠKE GRANICE
    aPRC (Aprilia Performance Ride Control), dio je standardne opreme te je već dobro poznati sustav dinamičke kontrole motocikla koji proizlazi izravno iz iskustva i pobjeda na Superbike prvenstvu. Riječ je o najkompletnijem, sofisticiranom elektronskom sustavu koji je dostupan na tržištu.
    aPRC uključuje:
    • aTC: Aprilia Traction Control koji se automatski prilagođava različitim vrstama guma, s 8 postavki koje se jednostavno mogu odabrati tijekom vožnje pomoću tipki na lijevoj strani upravljača i to bez puštanja gasa;
    • aWC: Aprilia Wheelie Control s tri postavke;
    • aLC: Aprilia Launch Control, samo za uporabu na stazi, 3 postavke;
    • aQS: Aprilia Quick Shift, za ultra brzo prebacivanje brzina bez zatvaranja gasa ili uporabe spojke.
    Na RSV4 Factory ABS, APRC sustav dodatno je unaprijeđen te je sada još bolje usklađen s mapama Ride by Wire sustava kako bi zadovoljio specifične potrebe vozača koji motocikl koriste na cesti kao i onih koji ga koriste za utrke na stazama. Sustav se sada ponaša još uglađenije, jamči vozaču još bolju podršku u krivinama i pri visokim brzinama bez smanjenja trakcije prilikom izlaska iz sporih krivina. Uz drugu generaciju APRC sustava, novi RSV4 opremljen je i naprednim ABS sustavom koji ne samo da jamči maksimalnu sigurnost na cesti nego i najbolje performanse na stazi.
    Nova generacija
    UDOBNOST I PERFORMANSE
    Aprilia RSV4 predstavlja novu generaciju supersportskih motocikala. Ključni koncept je eliminacija suvišnih oplata od kojih ostaju samo one koje su striktno potrebne za aerodinamičku učinkovitost. Čista ljepota tehničkih komponenti naglašava karakteristike motocikla koji je kompaktan u tolikoj mjeri koliko je donedavno bilo moguće samo na Moto GP prototipovima s manjom zapremninom pogonskog agregata. Tehnologija korištena kod izrade okvira i pogonskog agregata vrhunska je, a njihova kombinacija čini RSV4 savršenim motociklom za one koji žele pomaknuti svoje granice uz izvrsnu upravljivost kakvu pruža ova tehnologija.
    RSV4 Factory ABS koristi i novi spremnik goriva koji je izmijenjen ne samo kako bi omogućio smještaj ABS sustava nego kako bi se povećala autonomija i udobnost. Zapremnina spremnika goriva sada iznosi 18,4 l (ranije 17), a opremljen je i oblogama na bočnim stranama kako bi vozač imao bolji osjećaj za motocikl prilikom kočenja i prolaska kroz zavoje. Ovo rješenje preuzeto je izravno s RSV4 motocikala koji se koriste na Superbike prvenstvu.

    Motor
    više od 600 cm³

    190.355,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila
  • Aprilia SR 50 R

    Uz potpuno novi čelični okvir, za veću rigidnost i nenadmašivu upravljivost, SR 50 R nosi aerodinamični dizajn inspiriran modelom RSV 1000 R Factory i pruža najbolju tehnologiju i sigurnost u klasi.
    SR 50 je bio prvi skuter s kotačima od 13'', prvi s hlađenjem tekućinom, prvi s kočnim sustavom s dva diska i prvi s izravnim ubrizgavanjem goriva. SR 50 R opremljen je pouzdanim dvotaktnim pogonskim agregatom koji je iznimno živahan i brzo se odaziva na komande.
    Završna obrada i detalji u rangu maksi motocikala (retrovizori, integrirani oslonci za noge, kočne pumpe) te superiorna oprema poput velike i pregledne digitalne instrumentne ploče, dvostrukog prednjeg svjetla i elektronske kontrolne jedinice u motociklističkom stilu naglašavaju sigurnost ovog skutera kao i kočni sustav s dva diska, vrhunski amortizeri i visokotehnološka izvedba svih dijelova.

    Skuter
    do 50 cm³

    21.410,00 kn

    Gotovinski popust 5%

    Detalji vozila