• Vespa GTS Super Tech 300 HPE ABS

    Nova Vespa GTS HPE 300 Super je Vespa s najvećom kubikažom ikad proizvedena. Klasični, jedinstveni Vespa stil u kombinaciji sa sportskom, modernom osobnošću i najmodernijim, snažnim četveroventilskim tekućinom hlađenim agregatom s elektronskim ubrizgavanjem. Dizajnom i tehnologijom Vespa GTS 300 Super redefinira pojam sportskog klasika. Bočna rešetka na okviru, dvobojni naplatci, crvena opruga prednjeg amortizera, novi prednji kraj i okruglo svjetlo, potpuno analogna instrument ploča i tipično sportsko sjedalo detalji su koji jasno otkrivaju sportski karakter. Novi agregat od 278 cm³ za razliku od GTS 250 razvija veći okretni moment na nižim okretajima, pa svoje prednosti ovaj agregat najbolje pokazuje u gradu gdje do izražaja dolazi fleksibilnost i brzo «hvatanje» gasa.

    52.180,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa Sei Giorni 300 HPE

    Nova Vespa Sei Giorni s najvećom kubikažom ikad proizvedena. Klasični, jedinstveni Vespa stil u kombinaciji sa sportskom, modernom osobnošću i najmodernijim, snažnim četveroventilskim tekućinom hlađenim agregatom s elektronskim ubrizgavanjem. Dizajnom i tehnologijom Vespa Sei Giorni redefinira pojam sportskog klasika. Bočna rešetka na okviru, dvobojni naplatci, crvena opruga prednjeg amortizera, novi prednji kraj i okruglo svjetlo, potpuno analogna instrument ploča i tipično sportsko sjedalo detalji su koji jasno otkrivaju sportski karakter. Novi agregat od 278 cm³ za razliku od GTS 250 razvija veći okretni moment na nižim okretajima, pa svoje prednosti ovaj agregat najbolje pokazuje u gradu gdje do izražaja dolazi fleksibilnost i brzo «hvatanje» gasa.

    51.750,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa GTS Black Notte 300 HPE

    Nova Vespa GTS 300 Note je Vespa s najvećom kubikažom ikad proizvedena. Klasični, jedinstveni Vespa stil u kombinaciji sa sportskom, modernom osobnošću i najmodernijim, snažnim četveroventilskim tekućinom hlađenim agregatom s elektronskim ubrizgavanjem. Dizajnom i tehnologijom Vespa GTS 300 Note redefinira pojam sportskog klasika. Bočna rešetka na okviru, dvobojni naplatci, crvena opruga prednjeg amortizera, novi prednji kraj i okruglo svjetlo, potpuno analogna instrument ploča i tipično sportsko sjedalo detalji su koji jasno otkrivaju sportski karakter. Novi agregat od 278 cm³ za razliku od GTS 250 razvija veći okretni moment na nižim okretajima, pa svoje prednosti ovaj agregat najbolje pokazuje u gradu gdje do izražaja dolazi fleksibilnost i brzo «hvatanje» gasa.

    50.500,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa SPRINT 50 BLACK NOTTE

    Dramatična mat crna boja suprostavljena je detaljima u sjajnoj crnoj bojite stvara super ekskluzivan efekt koji priziva fascinaciju noćnim životom.

    26.885,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa SPRINT 125 BLACK NOTTE

    Dramatična mat crna boja suprostavljena je detaljima u sjajnoj crnoj bojite stvara super ekskluzivan efekt koji priziva fascinaciju noćnim životom. Vespa Notte je za one koji traže najbolje kad su u pitanju posvećenost detaljima i savršenstvo

    36.193,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa GTS Super Sport 300 HPE ABS

    Stilski usavršeni i agresivni GTS Super Sport za 2013. godinu predstavljen je s dvije nove boje, upadljivom plava mat '' Blu Vivace'' s crvenim detaljima i uglađenom sivom bojom ''Siva Titanio''. Dostupna s najsnažnijim pogonskim agregatom 300 s elektronskim ubrizgavanjen, Super Sport specijalna serija preuzima stil, upravljivost i performanse modela GTS Super te tom omiljenom modelu donosi dodatnu dozu prepoznatljivosti i karaktera.

    50.600,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa GTS Super Sport 125 I-Get ABS

    Stilski usavršeni i agresivni GTS Super Sport predstavljen je s dvije boje, upadljivom mat crnom ''Crna Abisso'' s narančastim detaljima i uglađenom sivom bojom ''Siva Titanio''. Dostupna sa snažnim pogonskim agregatom 125 s elektronskim ubrizgavanjen, Super Sport specijalna serija preuzima stil, upravljivost i performanse modela GTS Super te tom omiljenom modelu donosi dodatnu dozu prepoznatljivosti i karaktera.

    41.060,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa GTS Sixties 300 HPE

    Ispod oplate ukrašene u stilu modela šezdesetih godina krije se niz Vespinih naprednih tehnoloških rješenja. Hvaljeni jednocilindrični 125 i-get te novi HPE agregat s više od 23 KS. Model je inspiriran generacijom ''gentelmen riders'' vozača koji su bili poznati ne samo po potjeri za performansama nego i po stilu, eleganciji i osjećaju za estetiku svojih vozila. Ako, poput njih, i ti voliš brzinu i nalaziti se u centru pažnje, ovo je Vespa za tebe.

    50.809,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa GTS Super 300 HPE

    Nova Vespa GTS 300 Super je Vespa s najvećom kubikažom ikad proizvedena. Klasični, jedinstveni Vespa stil u kombinaciji sa sportskom, modernom osobnošću i najmodernijim, snažnim četveroventilskim tekućinom hlađenim agregatom s elektronskim ubrizgavanjem. Dizajnom i tehnologijom Vespa GTS 300 Super redefinira pojam sportskog klasika. Bočna rešetka na okviru, dvobojni naplatci, crvena opruga prednjeg amortizera, novi prednji kraj i okruglo svjetlo, potpuno analogna instrument ploča i tipično sportsko sjedalo detalji su koji jasno otkrivaju sportski karakter. Novi agregat od 278 cm³ za razliku od GTS 250 razvija veći okretni moment na nižim okretajima, pa svoje prednosti ovaj agregat najbolje pokazuje u gradu gdje do izražaja dolazi fleksibilnost i brzo «hvatanje» gasa.

    48.600,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa GTS Super 125 I-Get ABS

    GTS Super 125 ie nasljeđuje dizajn i karakteristike svoje starije sestre Vespe GTS Super 300.
    Čelična samonosiva karoserija s horizontalnom rešetkom na desnom boku ovom modelu pruža sportski izgled uz povećanu dozu stabilnosti i kontrole.
    Ovaj model ne poznaje granice; savršen je za gradsku vožnju ali je jednako pogodan i za izlete izvan grada zahvaljujući pogonskom agregatu s elektronskim ubrizgavanjem i udobnom sjedalu.

    39.454,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa SPRINT 125 Sport I-Get ABS

    Dinamične linije, živahne boje, Svjetla s LED tehnologijom, analogno-digitalna instrumentna ploča s LCD zaslonom i sportskim grafikama, sportsko sjedalo i završna obrada, jedan od najvećih prostora ispod sjedala u klasi. Najsuvremenija tehnologija pogonskog agregata s elektronskim ubrizgavanjem i 3 ventila pruža vrhunske performanse uz potrošnju goriva koja je među najnižima u klasi.
    Sve to pruža Vespa Sprint, savršeno rješenje za dinamičnu i sigurnu vožnju . Uz kotače od 12'' i novi prednji ovjes vožnja je još udobnija, a u sportskoj tradiciji, prednje svjetlo nosi četvrtasti oblik.

    38.698,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa SPRINT 50 I-Get 4T 3V

    Ako tražite skuter koji je dinamičan, pruža dobre performanse i privlačan je, a istovremeno vodite brigu o očuvanju okoliša, najbolji izbor za vas je Vespa Sprint 4T 4V.
    Završna obrada sportskog sjedala, prednje maske, amortizera s crvenim oprugama, analogno- digitalne instrumentne ploče sa sportskim grafikama i izbor privlačnih boja savršeno se uklapaju s ekološkim pogonskim agregatom s 4 ventila.
    Pogonski agregat pruža živahnost dvotaktnog agregata uz potrošnju i emisije štetnih plinova kakve jamči suvremeni četverotaktni agregat. Savršeno rješenje za vožnju gradom bez grižnje savjesti.

    25.704,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa PRIMAVERA 50 I-Get 4T 3V

    Ako volite jedinstveni stil Vespe i njezine izvrsne performanse, s naglaskom na tehnologiju, onda je Vespa Primavera 50 4T 4V pravi odabir za vas.
    Mali i ekološki prihvatljivi pogonski agregat s četiri ventila pruža izvrsne performanse poput agregata 50 2T uz manju potrošnju goriva i emisije štetnih plinova zahvaljujući suvremenim rješenjima četverotaktnog agregata.
    Izvrsna ergonomija, instrumentna ploča s LCD zaslonom i svjetla s LED elementima čine Vespu Primavera savršenim spojem tradicije i inovacije.

    24.760,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa PRIMAVERA Touring 50 I-Get 4T 3V

    Ako volite jedinstveni stil Vespe i njezine izvrsne performanse, s naglaskom na tehnologiju, onda je Vespa Primavera Touring50 4T 4V pravi odabir za vas.
    Mali i ekološki prihvatljivi pogonski agregat s četiri ventila pruža izvrsne performanse poput agregata 50 4T uz manju potrošnju goriva i emisije štetnih plinova zahvaljujući suvremenim rješenjima četverotaktnog agregata.
    Izvrsna ergonomija, instrumentna ploča s LCD zaslonom i svjetla s LED elementima čine Vespu Primavera savršenim spojem tradicije i inovacije.

    25.988,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa Elettrica 70 km/h

    Vespa Elettrica nije samo električni skuter. To je remek djelo tehnološkog srca stvoreno kao simbol vremena koje dolazi. Vespa Elettrica je najsuvremenija ikona talijanske tehnologije, sinonim napredne povezanosti vozila s vozačem, tihog rada, prilagođavanja korisniku i dostupnosti, poštovanja prema okolišu i jedinstvenog stila. To su vrijednosti koje su uvijek bile dio Vespe, a sada su u Vespi Elettrica u potpunosti postignute, tako potvrđujući Vespu kao marku koja je uvijek bila ispred vremena.

    Srce modela Vespa Elettrica je električni motor koji može isporučivati stalnu snagu od 3.5 kW, s maksimalnom snagom od 4 kW, što uz vrijednost momenta od preko 200 Nm, pruža performanse superiorne onima tradicionalnih skutera od 50 cm³, osobito kod ubrzanja i vožnje uzbrdo. Rezultat je agilna, udobna vožnja gradom u potpunoj tišini.

    Vespa Elettrica jamči maksimalni doseg do 100 km, zahvaljujući suvremenoj litij-ion bateriji i učinkovitom KERS sustavu koji puni bateriju prilikom usporavanja. Punjenje je maksimalno jednostavno, samo se izvuče kabel ispod sjedala i priključi u standardnu utičnicu. Uobičajeno vrijeme punjenja je 4 sata. Baterija nudi izvrsnu učinkovitost do 1.000 ciklusa punjenja, što je između 50.000 i 70.000 prijeđenih kilometara, odnosno oko 10 godina korištenja u gradskoj vožnji. Čak i nakon 1.000 punjenja, baterija zadržava 80% kapaciteta i savršeno je prikladna za daljnje korištenje. Nalazi se ispod sjedala te svojom kompaktnošću ne narušava prtljažni prostor u koji možete spremiti jet kacigu.

    Ride by wire elektronski sustav gasa kontrolira isporuku snage električnog motora. Pritiskom na prekidač RIDING MODE na desnoj strani upravljača možete birati između ECO i Power načina vožnje, uz vožnju unatrag za lakše manevriranje. ECO je namijenjen uštedi energije i produžavanju trajanja baterije te ograničava brzinu na 30 km/h, dok Power način vožnje u potpunosti iskorištava snagu motora.

    Vespa Elettrica nije samo tiho, ekološki i tehnološki napredno vozilo. Ona je i stalno povezana s vozačem uz pomoć Multimedijske platforme koja se spaja s pametnim telefonom i prikazuje sve potrebne informacije na sučelju TFT ekrana u boji veličine 4.3 inča. Središnji dio ekrana prikazuje najvažnije informacije, poput brzine, načina vožnje, preostalog dometa i postotka napunjenosti baterije, ali uz Vespa aplikaciju spajanjem pametnog telefona možete vidjeti i informacije o pozivima i porukama. Možete također uz pomoć prekidača na upravljaču odgovarati na pozive ili koristiti glasovne naredbe za pozive ili pokretanje glazbe. Kako bi mogli u potpunosti koristiti sve prednosti koje Vespa Elettrica pruža, kao dodatna oprema dostupna je i jet kaciga Vespa Elettrica s ugrađenim Bluetooth sustavom.

    54.500,00 kn

    Gotovinski popust 5%
  • Vespa Elettrica 45km/h

    Vespa Elettrica nije samo električni skuter. To je remek djelo tehnološkog srca stvoreno kao simbol vremena koje dolazi. Vespa Elettrica je najsuvremenija ikona talijanske tehnologije, sinonim napredne povezanosti vozila s vozačem, tihog rada, prilagođavanja korisniku i dostupnosti, poštovanja prema okolišu i jedinstvenog stila. To su vrijednosti koje su uvijek bile dio Vespe, a sada su u Vespi Elettrica u potpunosti postignute, tako potvrđujući Vespu kao marku koja je uvijek bila ispred vremena.

    Srce modela Vespa Elettrica je električni motor koji može isporučivati stalnu snagu od 3.5 kW, s maksimalnom snagom od 4 kW, što uz vrijednost momenta od preko 200 Nm, pruža performanse superiorne onima tradicionalnih skutera od 50 cm³, osobito kod ubrzanja i vožnje uzbrdo. Rezultat je agilna, udobna vožnja gradom u potpunoj tišini.

    Vespa Elettrica jamči maksimalni doseg do 100 km, zahvaljujući suvremenoj litij-ion bateriji i učinkovitom KERS sustavu koji puni bateriju prilikom usporavanja. Punjenje je maksimalno jednostavno, samo se izvuče kabel ispod sjedala i priključi u standardnu utičnicu. Uobičajeno vrijeme punjenja je 4 sata. Baterija nudi izvrsnu učinkovitost do 1.000 ciklusa punjenja, što je između 50.000 i 70.000 prijeđenih kilometara, odnosno oko 10 godina korištenja u gradskoj vožnji. Čak i nakon 1.000 punjenja, baterija zadržava 80% kapaciteta i savršeno je prikladna za daljnje korištenje. Nalazi se ispod sjedala te svojom kompaktnošću ne narušava prtljažni prostor u koji možete spremiti jet kacigu.

    Ride by wire elektronski sustav gasa kontrolira isporuku snage električnog motora. Pritiskom na prekidač RIDING MODE na desnoj strani upravljača možete birati između ECO i Power načina vožnje, uz vožnju unatrag za lakše manevriranje. ECO je namijenjen uštedi energije i produžavanju trajanja baterije te ograničava brzinu na 30 km/h, dok Power način vožnje u potpunosti iskorištava snagu motora.

    Vespa Elettrica nije samo tiho, ekološki i tehnološki napredno vozilo. Ona je i stalno povezana s vozačem uz pomoć Multimedijske platforme koja se spaja s pametnim telefonom i prikazuje sve potrebne informacije na sučelju TFT ekrana u boji veličine 4.3 inča. Središnji dio ekrana prikazuje najvažnije informacije, poput brzine, načina vožnje, preostalog dometa i postotka napunjenosti baterije, ali uz Vespa aplikaciju spajanjem pametnog telefona možete vidjeti i informacije o pozivima i porukama. Možete također uz pomoć prekidača na upravljaču odgovarati na pozive ili koristiti glasovne naredbe za pozive ili pokretanje glazbe. Kako bi mogli u potpunosti koristiti sve prednosti koje Vespa Elettrica pruža, kao dodatna oprema dostupna je i jet kaciga Vespa Elettrica s ugrađenim Bluetooth sustavom.

    52.070,00 kn

    Gotovinski popust 5%