Aprilia Dorsoduro 900

Cijena

78.613,00 kn

Gotovinski popust 5%

Cilj: čisti užitak

VRHUNSKE PERFORMANSE
Dorsoduro 900 pruža izvrsne performanse i standardnu opremu koji ga postavljaju u izravnu konkurenciju s motociklima s pogonskim agregatima veće zapremnine. Idealan motocikl za one koji traže maksimalnu zabavu ali i upravljivost u svakodnevnoj uporabi u gradu i sa suvozačem.
SNAGA APRILIA V2 POGONSKOG AGREGATA
Lagan, agilan i snažan, Dorsoduro 900 koristi pogonski agregat nove generacije s najsuvremenijim tehničkim rješenjima u ovoj klasi motocikala. Kompaktni Aprilia V-twin 90° pogonski agregat ,s po dvije bregaste osovine u glavi i kombiniranim sustavom razvoda preko lanca i zupčanika, koristi naprednu elektroniku uz koju pruža ekstremno visok stupanj performansi koji je daleko ispred konkurencije. Specifična snaga agregata je 122,6 KS/litru, a maksimalni okretni moment je 82 Nm pri samo 4.500 o/min. Maksimalna snaga pogonskog agregata je 96 KS pri 8.750 o/min uz vrlo ravnu krivulju isporuke snage što znači da je okretni moment uvijek dostupan u širokom rasponu broja okretaja motora.
NAJBOLJI ELEKTRONSKI SUSTAVI U KLASI
Aprilia je prvi proizvođač motocikala koji je vjerovao u mogućnosti Ride By Wire sustava elektronske kontrole gasa koristeći ga prvi put na serijskom motociklu 2007. godine. Ovaj je sustav postigao jedinstvenu razinu usavršenosti, pouzdanosti i sofisticiranosti te se sada koristi na nizu Aprilia motocikala, od svestranog modela Shiver 900 do nepobjedivog RSV4. I Dorsoduro 900 koristi ovaj sustav koji pruža brojne prednosti. Linearna isporuka snage u svim režimima rada, optimalno izgaranje smjese što smanjuje potrošnju goriva i emisije štetnih plinova te produžuje trajnost, a time i pouzdanost pogonskog agregata. Najnovija generacija kontrolne jedinice regulira sve parametre pogonskog agregata, informacije prolaze putem CAN linije do instrumentne ploče koja služi i kao dijagnostički terminal. CAN linija koristi samo dvije žice za prijenos podataka pa time znatno pojednostavnjuje električni sustav i pomaže pri smanjenju težine motocikla.
TRI MAPE RADA: TRI OSOBNOSTI NADOHVAT PRSTA
Ride by Wire elektronski sustav kontrole gasa pruža tri različite mape rada kojima motocikl mijenja svoj karakter:
SPORT: izravan i trenutan odaziv za uzbudljivu vožnju;
TOURING: uglađeniji odaziv na okretanje ručice gasa, idealno za vožnju u prometu;
RAIN: za skliske uvjete na cesti i za mokru cestu.
ČVRSTA ŠASIJA
Samo nekoliko metara vožnje dovoljno je kako bi se osjećali kao jedno s Aprilijom Dorsoduro 900 zahvaljujući uravnoteženosti šasije, optimalnoj raspodjeli težine i pažljivom proučavanju ergonomije. Šasija dobro predstavlja znanje Aprilije u tom području. Okvir je uzak i napravljen je od rešetkaste strukture od čeličnih cijevi visoke čvrstoće koja je putem specijalnih snažnih šarafa spojena na aluminijska bočna ojačanja. Rezultat je vrlo čvrsta no lagana struktura, najbolje rješenje za pokazivanje mogućnosti pogonskog agregata. Bočno postavljanje polegnutog stražnjeg amortizera omogućava optimalni smještaj ispušne grane bez utjecaja na dužinu motocikla i bez toplinskog opterećenja stražnjeg amortizera. Aluminijska stražnja vilica dizajnirana je kako bi izdržala neravnomjerno opterećenje kojeg uzrokuje bočno postavljanje amortizera.
PODESIV OVJES ZA SVE UVJETE
Izvrsnost šasije nadopunjena je izvanrednim mogućnostima podešavanja ovjesa za najbolji odaziv na raznolika opterećenja. Preokrenuta prednja vilica promjera 43 mm s prihvatom za radijalna kočna kliješta pruža podesivu prednapregnutost opruge i hidraulički povrat. Oba trokuta prednje vilice kovana su, a gornji je uz to i anodiziran. Bočno postavljeni stražnji amortizer spojen je izravno na stražnju vilicu i pruža podesivu prednapregnutost opruge i hidraulički povrat. Velik hod kotača (160 mm, prednji i stražnji) i izvrsna uglađenost pomažu vozaču i pri najagresivnijoj vožnji.

KOČNICE: TRKAĆA TEHNOLOGIJA
Na Dorsoduru 900 nalaze se najbolja tehnologija u kočenju. Prednja kočna kliješta s 4 klipa i dva valovita prednja diska predstavljaju najsuvremeniji kočni sustav u toj klasi motocikala. I stražnji disk promjera 240 mm valovit je, a kočna kliješta koriste jedan klip. Kočni sustav koristi opletene vodove kako bi i pod velikim opterećenjem pružao maksimalne performanse.
STIL U FUNKCIJI ZABAVE
Aprilia Dorsoduro 900 čista je tehnologija s oštrim linijama koje naglašavaju agresivnost. Oplate su svedene na minimum pa pažnju privlače tehnički elementi motocikla koji postaju sastavni dio dizajna. Aprilia Dorsoduro 900 ABS fokusirana je na vozača i naglašene osjećaje, riječ je o radikalnom i agilnom sportskom motociklu čiji je svaki element dizajniran na način da pruža maksimalan užitak u vožnji. Dizajn centralnog dijela, koji vozaču omogućava premještanje na sjedalu tijekom sportske vožnje, naglašava kompaktnost motocikla. Aprilia Dorsoduro 900 uska je i agilna kako bi odmah bila u harmoniji s vozačem.
BOGATA STANDARDNA OPREMA
Dorsoduro 900 nosi jedinstvene detalje u standardnoj opremi. Tu su štitnici za ruke, aluminijski upravljač, podesive poluge kočnice i hidraulične spojke. MATRIX instrumentna ploča pruža pravo putno računalo kojim Vozač može upravljati kako bi prikazivalo cijeli niz informacija koje od pogonskog agregata dolaze CAN linijom, uključujući i podatke za samo-dijagnostiku. LED osvjetljenje, bijelo za analogno područje i crveno za digitalno područje, ima tri različite postavke jačine svjetlosti radi optimalne vidljivosti u svim svjetlosnim uvjetima.

Tehničke karakteristike

Preuzmite tehničke karakteristike vozila